Svarbu miestuose žmonių nenuodyti, nes didelė tarša gaunasi. O aplamai ore tarša kuria daro žmones ir pramonė 0.0005.
Anonimas prieš 1769 d.
Tai kad ne vienintele problema yra elektros ištekliai, reikia taupyt elektra kitiem dalykam pvz bet naudot automobiliam, nes jei ne su elektriniais važinėji tai gaunas dar blogiau, oro tarša, išmetamos kietosios daleles ir tt
Anonimas prieš 1771 d.
Naaaa nepamirskim kad atomines elektrines taipat skaitosi vienos is svariausiu energijos saltiniu, tik kut ta atrabotke detmmmm. Taipat kur reiks det tukstancius tonu atidirbusiu akumuletoriu? perdirbt ? i ka? Galutiniam rezultate bus taip kad nebus kur kist viso to s.... Dabar kai siu automobiliu maza tai ir problemos ner bet veliau?
Anonimas prieš 1771 d.
Na iš esmės tiesa, tik... yra niuansų... A) elektrinės naudingumo koeficientas didesnis ir pastovus, energijos perdavimo nuostoliai maži, todėl energetiškai (tuo pačiu ir ekologiškai) labiau apsimoka gaminti elektrą, nei degalus ir juos deginti automobilyje. B) lokalią keliasdešimt elektrinių taršą kontroliuoti yra lengviau, nei išsklaidytą po milijonus automobilių (priminkite, koks ten procentas lietuvių TAISO/KEIČIA katalizatorius, dalelių filtrus?).
komentarai (4)