#20 tai ir kalbu apie PAGRINDUS, o ne "aukštąjį mokslą" kurį dabar kiša mokyklose. Gal tu jau seniai ją baigęs ir nežinai ko ten vaikus moko? Tiesiog matau mokyklose daug, labai daug vaikams pateikiamos informacijos kurios TIESIOG nereikia. To turėtų mokyti universitete, ar bent jau 11~12 klasėse. O kas apie dvarfus kalbėjo? Iš kur čia tuos noliferius ištraukei? Man labai patinka fizika ir matematika, taip pat informatika. Kabinsiuosi į gyvenimą per šias sritis. Bet kam man reikalinga biologija ir tie visi terminai, kuriuos KALT reikėjo 8~9 klasėje? Taip praktikoje tikrai nerasčiau kur tokią specifinę, tik tai sričiai tinkamą, informaciją panaudot. O pagrindams užtenka žinot žmogaus kaulus, ląstelės sandarą, gyvūnų pavadinimus... Žodžiu 1-7 kl. kursą (jei kalbėsim mano atveju ir būtent apie biologiją). Vietoje to aš būčiau labiau susitelkęs į "savas" sritis.
Tu mano "aš mokausi tą ko man reikia" mintį ne taip supranti. L2 žaidimas tai ne mokslas, o pramoga. Literatūrinio Kūrinio/knygos kūrimas irgi ne mokslas, dar tokiam dalykui ir pašaukimą turi žmogus turėti.
Kalbant apie meiles, tai galima ir be visų tų "rožinių" nesąmonių, kuo puikiausiai, gyvent.
Praktikos mokykloje nemoko ir neturi mokinti? Mokyti IEŠKOTI informacijos, kad nereikėtų jos KALTI, tai irgi nereikalinga? Juk apie tai aš ir kalbu. Kad dabar mokyklose vaikai mokomi visokių teorijų, formulių ir t.t., kai galima būtų tiesiog, kaip pat sakei, susikonspektuoti sąsiuvinyje, bet kam tai daryti "galvoje"? Gyvenam apsupti naujausių technologijų ir negalime jomis naudotis? Kas per akmens amžius?
Visko žinojimas tikrai nėra išprusimas. Nebent tu išprususiu laikai tik tą kuris baigė universitetą(-us), turi kelis diplomus ir dirba lektoriumi ar dar kuo ten. Visi kiti bukagalviai ir nieko verti?
Apskritai seniau vaikams būdavo mažesnis mokslo krūvis, nes nemokydavo to ko nereikia. O gal tiesiog nebuvo tiek informacijos? Na bet kokiu atveju turėdami visus tuos kompiuterius, mums skatinama jais nesinaudot. Tai atleiskit, mano galva ne kompas, o ir per tuos kelis dešimtmečius žmogaus smegenų tūris ar vystymasis tikrai TIEK nepasikeitė, kiek informacijos kišamos atsirado vadovėliuose. Vien pažiūrėkit kiek vaikų nusižudo dabar ir seniau. Galvoji šiuolaikinis visą ko kišimas ir krūviai mokykloje to neįtakoja?
Anonimas prieš 4811 d.
ivede siemet bl
Anonimas prieš 4811 d.
#19 Bevertės žinios yra tokios, kurių tu nesugebi panaudoti ir pritaikyti. Todėl nenuostabu, kad "aš mokausi ką noriu". Ir tas bet kas yra patys lengviausi dalykai. Atseit čia man tas nesiseka, tai aš jo nesimokysiu. Bet vistik kažkaip daugybos lentelę išmokai ? Tai atseit jau matematikos daugiau nereikia, nes neva viska už mus skaičiuoja kalkuliatorius arba smartfonas. O kas jei tavo tas smartfaunas bus išsikrovęs ? Ir be interneto basta, ar ne ?
Nereikia šiuolaikinėmis technologijomis pasitikėti aklai. Žinoma, jos padeda, bet ne iki tiek, kai už tave jau mąsto pats smartfaunas. Ir tau tik knopkes tereikia spaudinėti. O va kai prireiks parašyti ir sugalvoti kažką pačiam ? Tada eisi ir ieškosių tokių, kurie tai moka ir mokėsi jiems.
Naivu tikėtis, kad kompiuteriai ir smartfaunai viską padarys už tave. O kas sugalvos principus, kaip tai padaryti, kaip tai įgyvendinti ? Vistiek turėsi žinoti principus ir pagrindus, nes tai yra pamatai. O gal žinai kaip namą pastatyti be pamatų ? Nebent būtum pats ponas dievas, tada patikėsiu :)
O dabar prie ko čia ta EU ? Ir kodėl į ja dairomasi, kai mes situaciją turime čia pat. Tai kam tada profiliuoti, jei tiesiog iškart galime už tuos būsimus žmones nuspręsti, kas jie tokie bus ir išsiuntinėti juos po profkes, tegu ten mokosi, ko nori ir eina dirbti. Bet turbūt ne visi to norės ? Vat tam ir yra 12 klasių. Vakaruose net 13. Tai pas juos ir žmonės motyvuotesni ir labiau žino ko nori.
O čia kas ? Tu parodyk man bent 10 žmonių, kurie tikrai žino, ko norės baigę 12-ką klasių ? Net ir patys didžiausiai žinovai yra abejojantis savimi.
Be to, pamiršti įvertinti ir tai, kad tos žinios dalyvaus, tavo kasdieniame gyvenime, tarp santykių su mergina ir kitais žmonėmis. Dabar parašęs žinutę merginai "swx ka vk", tikriausiai nenukabinsi, o turėsi pasitelkti bent kiek preliudijų, kurių gausi analizuodamas literatūros kūrinius, juos interpretuodamas ir kitaip nagrinėdamas.
Taip pat ir visur kitur, gyvenimas nesusiveda vien į pragmatizmą, yra nepatuojamų dalykų jokiais įrankiais ir jie vaidina didžiulę rolę tame gyvenime ir jo kokybėje.
Taigi ir žinios taip pat vaidiną didžiulę rolę mūsų gyvenimuose. Visko neišmoksi ir neiškalsi, netgi to ir nereikia daryti !
"Visko žinojimas" arba kitaip išprūsimas yra reikalingas ne man, ne dėstytojui, ne tavo tėvams, bet TAU pačiam. Turbūt labai įdomu bendrauti su naulaiferiais, kurie težino kažkokio dvarfo 80lvl ir daugiau nieko kito. Vat tai yra žmonės, kurie daro ką nori ir mokosi ką nori, nes jiems niekas kitas neįdomu.
O jei būtum tiesiog darbdavys, kaip bendrautum su įvairiausių charakterių žmonėmis ? Juk čia stebuklingi smartfaunai už tave nenuspręs, ką priimti į darbą, o ką ne.
Negi nesi girdėjęs tokios paprastos patarlės, jog ką išmoksi, to ant pečių nenešiosi ?
Beje, mokyklos ir neturi suteikti praktinių žinių, jos tave moko pagrindų, ant kurių tu statysi toliau savo namą.
#12 pala pala, o tai kaip vakarų Europoje vaikai "pameta kelia"? Kaip ir nekeliama ši problema ten, visi profiliuojasi nuo "9 klasės" (tiksliau eina į kitą mokyklą), o pametusiu kelią yra mažuma. Kodėl? Ten tikrai daug užsieniečių draugų puikiai gyvena su "profiliuotomos" žiniomis ir darbą turi... Tai lietuviai durnesni taip išeina? Ar čia turi mums būti pripaišoma kažkokia "viską turinčių mokėt" etiketė Europoje? Tad kam man tos bevertės žinios (teorija), kai yra informacijos priemonių, tam kad sužinočiau reikalingas datas ar įvykius? Man to žinojimas nepakenks, bet kam to reikia? Tau? Dėstytojui? Tėvams? Tikrai ne man. Pats juk sakai - gyvenam technologijų/informacijos amžiuje. Dabar beveik kiekvienas žmogus turi namie kompiuterį ir telefoną (išmanųjį ar ne) su internetu kišenėse. Tai kam kišt į galvą tai ką po metų, dviejų pamirši? Tam yra priemonės, sukurtos technologijos, kad nereikėtų visko galvoje laikyt.
O vą žinių taikymas praktikoje - kita kalba. Tik kažkodėl to pasigendama mokyklose.
Tu mano "aš mokausi tą ko man reikia" mintį ne taip supranti. L2 žaidimas tai ne mokslas, o pramoga. Literatūrinio Kūrinio/knygos kūrimas irgi ne mokslas, dar tokiam dalykui ir pašaukimą turi žmogus turėti.
Kalbant apie meiles, tai galima ir be visų tų "rožinių" nesąmonių, kuo puikiausiai, gyvent.
Praktikos mokykloje nemoko ir neturi mokinti? Mokyti IEŠKOTI informacijos, kad nereikėtų jos KALTI, tai irgi nereikalinga? Juk apie tai aš ir kalbu. Kad dabar mokyklose vaikai mokomi visokių teorijų, formulių ir t.t., kai galima būtų tiesiog, kaip pat sakei, susikonspektuoti sąsiuvinyje, bet kam tai daryti "galvoje"? Gyvenam apsupti naujausių technologijų ir negalime jomis naudotis? Kas per akmens amžius?
Visko žinojimas tikrai nėra išprusimas. Nebent tu išprususiu laikai tik tą kuris baigė universitetą(-us), turi kelis diplomus ir dirba lektoriumi ar dar kuo ten. Visi kiti bukagalviai ir nieko verti?
Apskritai seniau vaikams būdavo mažesnis mokslo krūvis, nes nemokydavo to ko nereikia. O gal tiesiog nebuvo tiek informacijos? Na bet kokiu atveju turėdami visus tuos kompiuterius, mums skatinama jais nesinaudot. Tai atleiskit, mano galva ne kompas, o ir per tuos kelis dešimtmečius žmogaus smegenų tūris ar vystymasis tikrai TIEK nepasikeitė, kiek informacijos kišamos atsirado vadovėliuose. Vien pažiūrėkit kiek vaikų nusižudo dabar ir seniau. Galvoji šiuolaikinis visą ko kišimas ir krūviai mokykloje to neįtakoja?
Nereikia šiuolaikinėmis technologijomis pasitikėti aklai. Žinoma, jos padeda, bet ne iki tiek, kai už tave jau mąsto pats smartfaunas. Ir tau tik knopkes tereikia spaudinėti. O va kai prireiks parašyti ir sugalvoti kažką pačiam ? Tada eisi ir ieškosių tokių, kurie tai moka ir mokėsi jiems.
Naivu tikėtis, kad kompiuteriai ir smartfaunai viską padarys už tave. O kas sugalvos principus, kaip tai padaryti, kaip tai įgyvendinti ? Vistiek turėsi žinoti principus ir pagrindus, nes tai yra pamatai. O gal žinai kaip namą pastatyti be pamatų ? Nebent būtum pats ponas dievas, tada patikėsiu :)
O dabar prie ko čia ta EU ? Ir kodėl į ja dairomasi, kai mes situaciją turime čia pat. Tai kam tada profiliuoti, jei tiesiog iškart galime už tuos būsimus žmones nuspręsti, kas jie tokie bus ir išsiuntinėti juos po profkes, tegu ten mokosi, ko nori ir eina dirbti. Bet turbūt ne visi to norės ? Vat tam ir yra 12 klasių. Vakaruose net 13. Tai pas juos ir žmonės motyvuotesni ir labiau žino ko nori.
O čia kas ? Tu parodyk man bent 10 žmonių, kurie tikrai žino, ko norės baigę 12-ką klasių ? Net ir patys didžiausiai žinovai yra abejojantis savimi.
Be to, pamiršti įvertinti ir tai, kad tos žinios dalyvaus, tavo kasdieniame gyvenime, tarp santykių su mergina ir kitais žmonėmis. Dabar parašęs žinutę merginai "swx ka vk", tikriausiai nenukabinsi, o turėsi pasitelkti bent kiek preliudijų, kurių gausi analizuodamas literatūros kūrinius, juos interpretuodamas ir kitaip nagrinėdamas.
Taip pat ir visur kitur, gyvenimas nesusiveda vien į pragmatizmą, yra nepatuojamų dalykų jokiais įrankiais ir jie vaidina didžiulę rolę tame gyvenime ir jo kokybėje.
Taigi ir žinios taip pat vaidiną didžiulę rolę mūsų gyvenimuose. Visko neišmoksi ir neiškalsi, netgi to ir nereikia daryti !
"Visko žinojimas" arba kitaip išprūsimas yra reikalingas ne man, ne dėstytojui, ne tavo tėvams, bet TAU pačiam. Turbūt labai įdomu bendrauti su naulaiferiais, kurie težino kažkokio dvarfo 80lvl ir daugiau nieko kito. Vat tai yra žmonės, kurie daro ką nori ir mokosi ką nori, nes jiems niekas kitas neįdomu.
O jei būtum tiesiog darbdavys, kaip bendrautum su įvairiausių charakterių žmonėmis ? Juk čia stebuklingi smartfaunai už tave nenuspręs, ką priimti į darbą, o ką ne.
Negi nesi girdėjęs tokios paprastos patarlės, jog ką išmoksi, to ant pečių nenešiosi ?
Beje, mokyklos ir neturi suteikti praktinių žinių, jos tave moko pagrindų, ant kurių tu statysi toliau savo namą.
O vą žinių taikymas praktikoje - kita kalba. Tik kažkodėl to pasigendama mokyklose.
....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...