Nevarykit ant mokytoju del teksto suvokimo. Yra programa, kad turi but tekstas su klausimais ir atsakymais. Belekoks idiotas suranda googlej kieno nors teksta, sugalvoja klausimus, sugalvoja atsakymus, atspausdina ir liepia mokytojam taip aiskint. Nors totaliai tokiu atsakymu nera, bet vistiek turi juos sugalvot is oro.
Analize kitas reikalas, bet nieks neliepia jos rasyt. Imi rasini, pezi nesamones ir psio.
Anonimas prieš 4848 d.
prisiruko bbzn ko autoriai , ir chuj mum juos suprast ka jie nori pasakyt
Anonimas prieš 4980 d.
Autoriai kartais kuria, bet neturedami kazkokios uzsleptos minties,nes as manau ju noras sudominti skaitytoja, o ne supykdyti kazkokiais teksto suvokimais, kurie suvokiami skirtingai...
Anonimas prieš 4980 d.
#6 atsigauk, o koks tikslas ten gilintis, yra ir naudingesniu dalyku be tu teksto suvokimu, koks tikslas skaityti knygas, jei jas visi supranta savaip...
Anonimas prieš 4987 d.
Kaip mane nudžiugino, kad man nesiseka teksto suvokimas... Bet šiaip tai aš ir pastebejau, kai rašau taip, kaip iš ties galvoju- gaunu lievą pažymį, o kai bandau rašyt mokytojos mintimis visai kitas reikalas. Tik gaila, kad per velai tai supratau ;D
Anonimas prieš 5000 d.
TAi vienas rašytojas ir sakė, maždaug klausimas "ką tuo norėjo pasakyti autorius" yra visiška nesamonė ir liepė kentėti tuos klausimus mokykloje..
Na bet tiesa. Per teksto suvokimą jau kažin kiek laiko nustojau mąstyti, ką norėjo pasakyti autorius ir ėmiau galvoti, ką mokytojai nori, kad pamatyčiau.
Anonimas prieš 5010 d.
#8 kaip gali uz savo nuomone gaut 0 tasku??? juk tai TAVO ASMENINE nuomone, po velniu!
Analize kitas reikalas, bet nieks neliepia jos rasyt. Imi rasini, pezi nesamones ir psio.